Vyhledávání
Naše další weby
Text je formulovaný pro firemní zákazníky, ale platí asi pro všechny. Na zákaznické centrum se není možné dovolat. To platí již poslední cca rok. Dříve byla komunikace výborná.
Ještě 1.12. firma rozesílala hromadné SMS o mimořádném vyúčtování, ale při osobním kontaktu s paní v zákaznickém centru jsem byl ujištěn, že se týká jen zákazníků, kteří nemají cenu fixovanou. Těm, že bude tedy cena zvýšena, ale že ukončení činnosti firmy nehrozí.
Telefonická a patrně také mailová nedostupnost zákaznického centra je podle mě způsobená tím, že vše má na starosti jeden, maximálně dva zaměstnanci, což opravdu nemůžou zvládat a není to jejich chyba, ale chyba majitelů.
Já jsem smlouvu uzavřel v roce 2010 na rok (firma mne "dostala" na sympatickou nabídku plynu nepocházejícího…
před 7 měsíci
Dejte info jak se cena vyvíjela od r. 2021 do r. 2024?? To že nedodrželi 599Kč .. celkem chápu ........
před 7 měsíci
Kampak se nám schoval sám velký guru pan Jiří Mach? Realita je taková: manipulativní nabídky nejvýhodnější ceny plynu…
před 7 měsíci
8 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení