Vyhledávání
Naše další weby
Dobrý den, rád bych se zeptal na zkušenost s uplatnění náhrady za nedodržení standardu lhůty pro vyřízení reklamace - vyhláška 545/2006 Sb. o kvalitě dodávek plynu a souvisejících služeb v plynárenství - ve svém paragrafu 16 uvádí, že pokud dodavatel nedodrží standardní lhůtu pro vyřízení reklamace (ta činní 14, maximálně až 30 dnů), maloodběratel je oprávněn u něj uplatnit náhradu za každý den prodlení ve výši 750 Kč, celkový úhrn náhrad činí nejvýše 7 500 Kč.
Já reklamoval vyúčtování 28.1.2022 u PPAS a poté co nic nepřišlo do 21.3.2021, zavolal jsem na infolinku, reklamaci urgoval a najednou jsem měl opravenou fakturu za 2 dny v poště. Reklamaci bylo vyhověno, nicméně pokud bych to neurgoval, asi bych se nedočkal.
Tato možnost je zmíněna i na stránkách ERÚ, viz. https://www.eru.cz/-/reklamujete-vyuctov…
Máte prosím někdo s uplatněním náhrady zkušenost a případně s jakým výsledkem? Pokud to naše zákony umožnují, proč sankci neuplatnit a dožadovat se, aby se takové velké společnosti dodržovaly předpisy. Předem děkuji.
0 odpovědí
Nevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení