mnoho děr do jeklu - nejrychejší způsob

Reklama
VT Vojta Tomicek @vojta.tomicek před 2 měsíci26.09.2022 10:39:39
mnoho děr do jeklu - nejrychejší způsob

Zdravím,
potřeboval bych radu, jak nejrychleji udělat díry do jeklu, tl. 5mm. Mám materiál, ze kterého budu dělat plot - jekly budou vodorovné, na plotě dřevěné plaňky.

Vrtákem HSS to jde děsně pomalu, díry budou po 8cm, jekly ve dvou řadách, délka plotu 60m. Stojan na vrtačku mám, ale trvá to děsně dlouho a vrták je pryč po pár dírách.

Na dvou metrech plotu je to 50děr, tj. 1500děr :-D

Neřešil to někdo třeba vypálením děr svářečkou? třeba propálit a poté rychleji vrtnout do požadovaných 5mm průmeru otvoru ?
Díky za zkušenosti.

Vojta

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejnovější příspěvky

20 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.