Vyúčtování ve spotuOd října 21 po krachu skautů jsme byli v režimu DPI a od 1.1.2022 jsme ve spotu u Hanácké plynárenské.
Nyní jsme obdrželi vyúčtování za první půl rok.
Stavy elektroměru ve VT i NT za období 1.1.2022 až 30.3.2022, které byly podle údajů ve vyúčtování provedeny odhadem,
vůbec neodpovídají skutečnosti.
Nechápu, proč byly hodnoty odečtů distributora použity až od 1.4.
Náš elektroměr přitom umožňuje dálkový odečet a údaje o stavech dodané distributorem v letech 2018-2021 se vždy shodovaly s mými záznamy (fotky elektroměru), které nepravidelně provádím.
Z dodaného vyúčtování to vypadá, že se většina odběru v rozhodném období 6 měsíců uskutečnila v měsící březnu, kdy byly spotové ceny silové elektřiny ve sledovaném období na maximu. To nemá logiku, leden spotřeba 120kWh, únor 140 kWh, březen 700 kWh, duben 130 kWh...
Tímto způsobem došlo ke značnému navýšení ceny.
Celková spotřeba ale sedí.
Podal jsem reklamaci, pokusím se argumentovat fotografiemi elektroměru, které si občas pořizuju.
Co si myslíte, setkali jste se s něčím takovým?
Kontrolovali jste si detailně svá vyúčtování?
Mám naději na úspěch?