Vyhledávání
Naše další weby
Dobrý den,
máme doma Protherm Lev 30KKZ s napojením na podlahovku. Běží celoročně na TUV do zásobníku, od podzimu do jara i na topení. V listopadu, když jsem zatopil, začal házet F1, po resetu nechtěl zapálit. Pořád se pouštěl ventilátor a snažil se chytit. Pokud se nechal kotel běžet jen do zásobníku, vše OK. Jak i na topení , tak chyba. Proběhl servis - kontrola všeho, vyčištění jakési zúžené trubičky (jsem laik) u plynu vedle spalovací komory od bílého nánosu. Kotel běžel asi týden. Potom ta samá chyba. Opět jen nechtěl topit. Servis - kontrola a výměna elektroniky vedle komory a vyhodnocovací sondy - kotel běžel do silvestra. Nový rok začal tím, že nezačal padat do F1, ale pořád snaha o zapálení, donekonečna. Nastaven jen na teplou vodu, běžel jak nový. Servis - výměna trojcestného ventilu. Běžel pár hodin. Servis po týdnu - výměna čidla tlaku vody. Běžel hodinu - snaha o zapálení, nic. Přepnut jen na zásobník, vše OK. Dnes vyměněna základní deska v ovládání - běžel hodinu a vše při starém. Jak je jen na zásobník - běží, jak je i na topení - nezapálí. Nevíte někdo, co to může být? Díky
Proč mu radíte takovéto nesmysly,když má zapalovací SITku novou? A i tak se závada stejně projevuje. Tady si každý…
Teď jsme to provolali. Filtr by měl být OK čistý. Ale podle všeho to vypadá,že je poškozený přesmykač uvnitř…
Asi máš pravdu,protože je fakt,že jsem ho kolem toho kotle trošku "proháněl" ,když jsme spolu telefonovali.😏
Samozřejmě tak to nefunguje, ale dobre hlavne ze to uz běží:)
před 8 měsíci
Pan se nespletl 😉, těch 80 bylo na topení, které bylo nastaveno na 40. Čerpadlo i trubka z kotle bylo horké, že na tom…
před 8 měsíci
Asi máš pravdu,protože je fakt,že jsem ho kolem toho kotle trošku "proháněl" ,když jsme spolu telefonovali.😏
před 8 měsíci
101 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek