Předmět: elektromobilita Autor: Jaromír Vegr Datum: 15.08.2020 11:04 odpovědět upozornit redakci | uživatel: 106477 reakce na ... | Fotogalerie:
 | Velmi hezky napsaný článek. "náčelnická" pochvala! V podstatě není co doplnit. Nabízím členství v našem spolku.
|
|
Předmět: Elektroauta - nabíjení infrastruktura Autor: Karásek Dalibor Datum: 20.07.2020 10:19 odpovědět upozornit redakci | uživatel: 121977 reakce na ... | dobrý den, všem, z pohledu připojení nabíjecích stanic do distribučních soustav se jedná o běžný standardní postup. Obzvláště u větších výkonů, kdy bude nutné připojení na VN. Zde se bude jednat o běžnou trafostanici VN/NN, která nemá žádné speciální podmínky pro nabíjení elektroaut. Rovněž podmínky odběrů na VN nemají žádné "nové" podmínky a tedy platí "standardní 1/4hod". Nárazové odběry nad 100 kW pak mohou působit lokální problémy v síti. Většina současného veřejného osvětlení má vypínanou fázi a tedy přes den "nejede". Rozvody jsou dimenzovány pro maličké příkony pro osvětlení. Takže níže uvedené nepovažuji za "chytrý nápad". A tak zatímco vznikají chytré nápady (jako například vyvedení chytrých zásuvek z pouličního osvětlení), Dalibor Karásek energetika v investiční výstabě Magistrát města Ostravy
|
|
 | Předmět: Re: Elektroauta - nabíjení infrastruktura Autor: Robert Vrána Datum: 20.07.2020 17:46 odpovědět upozornit redakci | uživatel: 100453 reakce na ... | Dobrý den, minimální příkon AC nabíjení je v protokolu definován jako 6A, tedy cca 1,4kW. Nevím zda vedení veřejného osvětlení tento příkon trvale zvládne. Ale pokud ano, tak se tímto výkonem přes noc(12hod) muže eauto nabít 17kWh, což zhruba stačí na ujetí 100km. Při průměrném nájezdu jednoho auta 30km denně tento příkon plně dostačuje.
|
|