Zkušenosti s parotěskou

Rubriky:

Reklama
VW Vlastimil Wagner @vlastimil.wagner před 6 roky26.01.2018 20:10:00
Zkušenosti s parotěskou

Nejsem žádný odborník na parotěsné folie, takže to co zde napíšu jsou jen takové první poznatky, které jsem získal na vlastní stavbě v průběhu práce s foliemi.

První volbou byl typ parotěsné folie - chtěl jsem kvalitní, takže jsem sáhl po Jutafol N AL 170. Nemám mezeru, kde by se využilo to, že je pokovená, ale vysoká parotěsnost a vyztužení mřížkou je také celkem zajímavé. Nakonec jsem ale tuto fólii instaloval jen v koupelnách. Tedy práce s ní je moc příjemná, dá se snadno ohýbat a ohnutá zůstane, lepení hliníkovou lepící páskou je perfektní a téměř neviditelné, ale objevil jsem zmínky o problémech s odstíněním mobilního signálu, takže jsem si s tím trochu hrál a je to bohužel tak. U nás je strašně mizerný signál. Jeden čas se tu v sousedním domě chodilo telefonovat na záchod kde bylo slyšet alespoň každé druhé slovo a i když jsme vyměnili operátora za toho nejsilnějšího, do 2 měsíců po podpisu zase signál stáhli, protože rušil televizi a tak je to tu mizérie. Udělal jsem pár testů na malém prostoru a když do něj vložím mobil, spadne v pohodě o 2 čárky, takže tudy ne. Faradayova klec by možná nebyla špatná věc pro zdravější život, ale takhle se odříznout od světa to by mi prostě doma neprošlo.