Cena za provedení elektroinstalace

Autor: Jiří Jiroš
Datum: 01.10.2010 09:11
uživatel: 100370

Dobrý den, nejsem elektrikář a popravdě se i elektriky dost bojím. :-) Z tohoto důvodu si nechám udělat komplet elektroinstalaci od odborníka. Chci se zeptat, na kolik asi může vyjít provedení kompletní elektroinstalace v celém domě (5+1 + 2x koupelna+2x technická místnost+chodba+schodiště+něco venku). Opravdu se mi jedná o hrubý odhad ceny za práci bez materiálu.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Martin Jung26.09.2017 10:39
Papája Sajmon03.11.2010 16:53
Aleš Marek15.10.2010 14:36
Jiří Jiroš15.10.2010 13:07
Aleš Marek15.10.2010 11:23
Jiří Jiroš14.10.2010 12:46
Radek Meca14.10.2010 12:30
Jiří Jiroš13.10.2010 11:52
melkor unlimited13.10.2010 11:44
Jiří Jiroš13.10.2010 07:43
melkor unlimited13.10.2010 07:21
Jiří Jiroš12.10.2010 20:36
melkor unlimited12.10.2010 19:39
Papája Sajmon12.10.2010 17:24
Tomáš Fuk10.10.2010 11:27
Papája Sajmon08.10.2010 18:32
Jiří Jiroš05.10.2010 10:58
Ukrt Jan05.10.2010 09:28
Jiří Jiroš05.10.2010 07:02
Ukrt Jan05.10.2010 00:36
Jan Kaprhál04.10.2010 23:10
Ukrt Jan01.10.2010 12:52

Datum: 26.09.2017 10:39 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125089
reakce na ...
Dostavuji 6+1 RD + garáž, technická místnost, koupelna+WC a samostatné WC. Elektroinstalaci jsem si tahal zcela sám. Teď jsem ve fázi, kdy mám připravené dva rozvaděče, osazené jističi a chrániči, nemám ale ještě zakoupeny vypínače, zásuvky, některá světla použiji z bytu, ale bude nutné dokoupit. Myslím, že jsem udělal možná až zbytečně moc okruhů, takže se asi dalo ušetřit pár metrů kabelu, ale to moc neudělá. V elektrice jsem teď za materiál cca 20.000,-. Počítám, že zásuvky + vypínače vyjdou na cca 15000,- + světla taky tak. Materiál tedy bude 50-60 tisíc. Kdybych si vše nechal udělat, myslím, že by mi 100000 nestačilo.