TERRA GROUP

Autor: Milan Hodul
Datum: 15.12.2016 17:28
uživatel: 124115

Prosím ,máte někdo zkušenosti s firmou Terra Group která shání nejlevnější dodavatele energií.Děkuji za jakékoliv info.Milan

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Zobrazit všechny příspěvky zobrazuji 1 - 30 z 41   starší >>
Datum: 05.01.2018 12:28 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126887
reakce na ...
já se v těch dodavatelích vůbec neorientuji.

Autor: petr kysela
Datum: 05.01.2018 14:30 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 117450
reakce na ...
Já jsem byl po novém roce v kauflandu a řeknu Vám že se v těch nově přerovnaných regálech také neorinetuji....Ale protože vím co chci, tak jsem se zeptal odborníka a měl jsem to i s donáškou na infopult a nestálo mne to nic než čas a dotaz....Stačí takto? Mějte fajn den. Helgard

Autor: Martin Hoffmeister
Datum: 07.12.2017 15:26 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126696
reakce na ...
Mě Terra Group taktéž vysoutěžila v aukci podstatně dražšího dodavatele plynu i elektřiny než jsem měl původně. Okamžitě jsem odvolal jejich neomezenou plnou moc a již nikdy více žádná aukce... člověk se musí spoléhat jen sám na sebe, číst hodně recenze na internetu a nikomu nevěřit.

Datum: 07.12.2017 19:10 odpovědět upozornit redakci
reakce na ...
:-)))))) číst hodně recenzí a nikomu nevěřit. A čtení recenzí - mezi námi - není pak náhodou v takovém postoji zcela jednoznačnou ztrátou času? :-)

Autor: Ondrej Vechter
Datum: 20.12.2017 04:25 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126798
reakce na ...
Vazeny pan Kysela