Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Protherm Panter 24KTO-chybové hlášení F-72

Autor: Ivan Bílý
Datum: 03.01.2009 05:21

Jde někde sehnat seznam chybových kodů pro kotel Protherm Panter 24 KTO 18?U našeho nového kotle se ukazuje celá sbírka chybových hlášení.Nejčastěji F-72,F-23,F-24,F-25.Po resetování kotel jde někdy celý den,někdy hodinku.A servisy v okolí přes svátky nekomunikují.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Petr Novák24.11.2018 06:55
Branislav Benkovič22.11.2018 11:04
Tomas Hrabal01.11.2018 21:10
Fero čanko11.10.2018 16:23
Fero čanko11.10.2018 16:20
Anton Valla26.04.2018 21:21
Pavel Ďuračka28.09.2017 20:58
Martin Klíma16.10.2015 10:11
Jiří Třeštík09.11.2014 09:27
Marina Napolova06.11.2014 19:29
Marina Napolova06.11.2014 19:28
Jiří Třeštík19.12.2012 14:55
Marcel Krajkovič03.04.2012 21:34
danilea vrabel02.04.2012 22:11
Jiří Ivan25.07.2011 19:54
Jiří Ivan25.07.2011 19:54
Tomáš Weigl29.11.2010 20:16
Jana Futrosova25.11.2010 08:34
Tomáš Weigl24.11.2010 17:06
Ján Orolín14.11.2010 00:30
Marcel Krajkovič13.11.2010 09:08
Ján Orolín12.11.2010 23:59
Marcel Krajkovič12.11.2010 19:57
Marcel Krajkovič12.11.2010 19:47
Zuzana Jarolinova12.11.2010 14:37
Jarda Mikulec03.10.2010 14:54
Ján Orolín30.09.2010 13:54
Štefan Hrašna24.09.2010 21:01
Martin Novak27.05.2010 08:45
Ján Orolín07.03.2010 21:57
Alena Dugova07.03.2010 13:16
Alena Dugova07.03.2010 13:09
Edo Tilandy02.02.2010 09:10
Sonic 32101.02.2010 19:01
Ján Orolín26.01.2010 12:21
Radek Hendrych26.01.2010 11:59
Ján Orolín24.01.2010 18:18
Ladislav Trojan24.01.2010 17:52
Jaroslav Tomešek24.01.2010 17:49
Ivan Bíly16.01.2010 17:12
Láďa Retovsky10.01.2010 17:35
Ján Orolín10.01.2010 14:26
Láďa Retovsky09.01.2010 20:19
Ján Orolín02.01.2010 23:48
Peter Vyšňák02.01.2010 18:46
Boris Jablonka16.12.2009 20:24
Ján Orolín03.12.2009 11:58
janko fifik03.12.2009 08:48
Ján Orolín26.11.2009 14:55
Ján Orolín26.11.2009 14:22
Ondřej Tomíška23.11.2009 11:50
Ján Orolín22.11.2009 22:51
Zdeněk Slavík15.11.2009 21:02
Ondřej Tomíška01.11.2009 21:23
Jakub Ježek26.10.2009 15:52
Jan Hoření24.10.2009 19:32
Jozko Mrkvicka19.10.2009 21:00
Kveto Perončík19.10.2009 18:48
Eva Adameczová17.10.2009 00:25
Richard Zabavnik14.10.2009 15:23
Tomáš Polák09.10.2009 22:45
maria behranova28.09.2009 20:07
Pavel Hochwalder03.09.2009 15:38
Ján Orolín29.08.2009 00:18
Petra Rysová13.08.2009 20:00
Michal Bolfa10.02.2009 17:03
Ján Orolín22.01.2009 14:40
Miloš Božik20.01.2009 13:12
Ján Orolín20.01.2009 10:13
Miloš Božik19.01.2009 09:50
Kamil Meitner09.01.2009 17:56
Ján Orolín05.01.2009 23:44

Příspěvky
Autor: Tomas Hrabal
Datum: 01.11.2018 21:10 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128836
reakce na ...
Chyba F.61 je častá závada Vaillant. V drtivé většině případů je způsobena odejitými elektrolytickými kondenzátory (jsou dva 470uF). Ty stačí vyměnit (samozřejmě za stejnou kapacitu, napětí a teplotu - 470u/35V/105C) oba za 5 korun a ušetřili jste několik tisíc za zbytečnou výměnu celé desky.

Autor: Branislav Benkovič
Datum: 22.11.2018 11:04 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129017
reakce na ...
Dobry den, pan Hrabal. Vedeli by ste mi prosim presne popisat kde presne/ktore su to kondenzatory? Dakujem.

Autor: Petr Novák
Datum: 24.11.2018 06:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 129039
reakce na ...
Děkuju z dobrý typ, včera kondenzátory přišly a chyba už se neopakuje, kotel stávkoval i několikrát za den. Jen je potřeba si dát pozor na rozměr při objednávce stejná kapacita se dodává v několika velikostech.
Děkuju za ušetření nemalé částky za desku.

Pro p. Benkoviče, ty kondenzátory jsou vlevo dole, když vyklopíte desku s elektroniku, napočítal jsem celkem 4 kondenzátory, ty další dva mají úplně jiné hodnoty, takže se nelze splést. Letovat je potřeba z obou stran desky, jinak to nebude fungovat !

Autor: Fero čanko
Datum: 11.10.2018 16:23 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128650
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl by vás tiež poprosit o zaslání chybových kódu. Mám kotel Protherm
Panther 24KOO v.17. e-mail:

D´akujem

Autor: Fero čanko
Datum: 11.10.2018 16:20 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 128650
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl by vás tiež poprosit o zaslání chybových kódů. Mám kotel Protherm 24KOO v.17. e-mail:

D´akujem

Autor: Anton Valla
Datum: 26.04.2018 21:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127733
reakce na ...
Prosim Vas o zaslanie kodov na kotol Protherm Panther 24 KOV v.17



dakujem

Autor: Pavel Ďuračka
Datum: 28.09.2017 20:58 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126146
reakce na ...
Dobry den. Chcem sa spytat.
Mame kotol Protherm Lev 28 KKO v18.
Pri zapinani kotla je problem ho rozbehnut.
Hlasi chybu F22, ale tlak mame 1.7bar.
Ked ide, casto sa vypina s chybou F22.
A par krat sa vypol s chybou F28 a Teraz uz aj prvy krat F29.
Uz kotlu vobec neverime. Neviete co tomoze sposobovat?
Napiste mi prosim mail ak by sa Vam dalo.


Vopred Vam velmi dakujem za odpoved.

Autor: Jiří Třeštík
Datum: 09.11.2014 09:27 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 111699
reakce na ...
Soupis chybových kódů kotle Panther 24 v.18
F.0 - Přerušený NTC snímač primárního výměníku OV
F.1 - Přerušený NTC snímač vratného potrubí OV
F.10 - Zkrat NTC snímače výměníku OV
F.11 - Zkrat NTC snímače vratného potrubí OV
F.20 - Došlo k přehřátí kotle
F.22 - Kotel nemá dostatek vody (tlak v systému je pod 0,31bar)
F.23 - Kotel nemá dostatek vody (mala průtočnost)
F.24 - Příliš rychlý narůst teploty OV
F.25 - Spalinový termostat zaznamenal unik spalin mimo komoru
F.26 - Chyba krokového motoru plynového ventilu
F.27 - Chyba detekce plamene, ionizace
F.28 - Absolutní ztráta ionizačního proudu
F.29 - Ztráta plamene při hoření (trhani plamene díky komínové chybě)
F.33 - Chyba manostatu
F.49 - Chyba ebus komunikace
F.57 - Neproběhla korektní kontrola desky
F.60 - Chyba řízeni plynového ventilu vstup
F.61 - Chyba řízeni plynového ventilu vystup
F.62 - Chyba vypínaní plynové armatury - POZOR
F.63 - Chyba EPROM paměti - vada řídicí desky
F.64 - Chyba AD převodníku na řídicí desce kotle
F.65 - Řídící deska kotle přesáhla bezpečnostní teplotu pro svůj provoz
F.66 - Chyba komunikace elektronických periferii
F.67 - Chyba ionizačního signálu na řídicí desce
F.70 - Chyba interface
F.71 - Chyba snímače průtoku
F.72 - Neproběhl plnohodnotný test snímače OV na primáru a vratném potrubí OV
F.73 - Zkrat tlakového snímače
F.74 - Chyba tlakového snímače
F.75 - Nebyl zaznamenán tlakový raz při náběhu čerpadla
Er - Fatální chyba komunikace, deska-interface-display

Kódy jsou již asi 2 roky staré, tak se snad nezměnily.

Jiří Třeštík

Autor: Marina Napolova
Datum: 06.11.2014 19:29 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 117823
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl bych vás také poprosit o zaslání chybových kódů. Mám kotel Protherm 24KTO v.18.

Děkuji



Autor: Marina Napolova
Datum: 06.11.2014 19:28 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 117823
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl bych vás také poprosit o zaslání chybových kódů. Mám kotel Protherm 24KTO v.18.

Děkuji

Autor: Jiří Třeštík
Datum: 19.12.2012 14:55 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 111699
reakce na ...
Pokud má někdo seznam chybových kódů na Panther 24 KOO v.18 prosím o jejich zaslání na e-mail



Autor: Zuzana Jarolinova
Datum: 12.11.2010 14:37 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 102440
reakce na ...
Dobrý den, pane Orolíne,
mohu Vás i já požádat o zaslání seznamu chybových hlášení? Mám kotel Panther 24 KTV / KOV v.18, vyskakuje chyba F.62, která v návodu není. Kotol sa vypne ,ale uz sa nezapne,stale treba stlacat RESET a ani neviem, ci je to spravne...Uz som volala dvoch servisakov a nepomohli. Dakujem krasne Můj emai .

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 12.11.2010 19:47 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
F.62 - Chyba vypínania plynového ventilu. V prípade, že sa chyba po resete kotla (alebo
vypnutí a zapnutí hlavného vypínača) opakuje volajte serv isného technika.

Autor: Štefan Hrašna
Datum: 24.09.2010 21:01 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 101512
reakce na ...
Dobrý deň. Máme kotol Protherm Panther 24 KOV v.18 a s ním aj problém s chybovým hlásením F-25. To sa však vyskytuje len v prípade ohrevu vody do radiatorov, ale pri ohreve vody na použitie z batérie kotol frčí bez problémov. Naš Servisák je v koncoch a my tiež, lebo si nás pinkájú medzi sebou on a kominár. Jeden tvrdí že na vyne je komín druhý, že kotol,. Kto má PRAVDU??? :-(( Vopred ĎAKUJEM za pomoc. S pozdravom Hrašna. Môj e-mail:

Autor: Ján Orolín
Datum: 30.09.2010 13:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100358
reakce na ...
Odpoviem Vám e-mailom

Autor: Jarda Mikulec
Datum: 03.10.2010 14:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 101689
reakce na ...
Dobrý den, poradil by jste mi prosím, jak nastavit dobu doběhu čerpadla u Panther 25KTO v.19 ve spojení s Thermolinkem P? Doběh pro EKO mod je O.K. U Comfort teploty běží čerpadlo furt.

Děkuji


Autor: Tomáš Weigl
Datum: 24.11.2010 17:06 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 102640
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl bych vás také poprosit o zaslání chybových kódů. Mám kotel Protherm 24KTO v.18.

Děkuji

Autor: Tomáš Weigl
Datum: 29.11.2010 20:16 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 102640
reakce na ...
Vážený pane Orolíne,
mohl bych vás také poprosit o zaslání chybových kódů. Mám kotel Protherm 24KTO v.18.

Děkuji



Autor: danilea vrabel
Datum: 02.04.2012 22:11 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 109401
reakce na ...
Dobrý den, pane Orolín,
mozem Vás i já požiadat o zaslanie zoznamu chybových hlásení ? Mám kotol LEV 28 KKO, vyskakuje chyba F.13, která v návode nie je . Kotol neohrieva vodu. Bohužial nie som otužilec..... mail :
Vopred ĎAKUJEM.

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 03.04.2012 21:34 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
Máte chybu NTC snímača v zásobníku TUV. Ak je tásobník pod kotlom teda stacionárny zásobník je to častá chyba lebo do jímky kde je NTC snímač natečie vlastne sa nakondenzuje voda a snímač odhnije. Stačí skontrolovať a samozrejme ak je vadný vymeniť. Potom sa chyba automaticky odblokuje.

Autor: Alena Dugova
Datum: 07.03.2010 13:16 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
chyba F.75 na protherm Parthner 24 KTV 18

Autor: Ján Orolín
Datum: 07.03.2010 21:57 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Skúste toto, keď servisákovi už nedôverujete:

F.75 - Neprebehol korektne test snímača tlaku. Snímač nezaznamenal zakolísanie tlaku
vody o 50 mbar po spustení čerpadla. Test prebieha pred každým zapálením horáka.
Možné príčiny: zavzdušnený vykurovací systém, zanesené čerpadlo, nesprávna funkcia bypassu, poškodený tlakový snímač, poškodená kabeláž snímača tlaku, poškodené čerpadlo

Autor: Martin Novak
Datum: 27.05.2010 08:45 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobry den Pan Orolín, mohol by som Vas aj ja poprosit o poslanie chybovych hlaseni a servisneho manualu(ako nastavit dobeh cerpadla atd...) pre kotol protherm Panther 24KTO v. 18. V buducnosti chcem kupit este jeden kotol Panther 12KOO predpokladam ze manual je rovnaky. Moj email: Dakujem.

Autor: Martin Klíma
Datum: 16.10.2015 10:11 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 111224
reakce na ...
Zdravím Vás,

rád bych se zeptal na uvedený princip kontroly čerpadla - a vlastně hydraulického okruhu obecně - co si o tom myslíte, jaké jsou zkušenosti z praxe, funguje to?
Osobně si myslím, že je to lepší kontrola, než presostat, který zaroste už nikdy nerozepne. Díky dynamickému principu...

Díky za názor.

Autor: Alena Dugova
Datum: 07.03.2010 13:09 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
tak a co s tym ?? ja mam uz dva dni F.75 a dva dni komunikujem zo servisakom..a ten je bezradny..nevie co s tym...tak ako postupovat???nie prave najlepsia reklama..pre vyrobcu..nemyslite?
kotol oslavil pred 2 dnami rok..skontroloval ho servisak a do 24 hodin skolaboval...este mam tomu doverovat???

Autor: Radek Hendrych
Datum: 26.01.2010 11:59 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den, máme doma nainstalovaný Protherm Panther 24 kov v. 17, nedává žádná chybová hlášení, ale při spuštění teplé vody se okamžitě vypne ohřívání (zhasne plamen). Nevíte někdo, čím by to mohlo být - a jak to, pokud možno rychle, opravit?
Díky moc,
kdyžtak

Autor: Ján Orolín
Datum: 26.01.2010 12:21 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Snímanie prietoku vo Vašom kotlíku má na starosti rurbínka prietoku spoločne s tzv. Hallovou sondou, ktorá sa nachádza nasunutá na turbínke a teplotu vody zasa kontroluje NTC termistor. Doporučoval by som Vám zamerať sa na tieto veci, ale pokiaľ by tam bol nejaký problém s čidlami, mala by to vyhodnotiť diagnostika

Autor: Jaroslav Tomešek
Datum: 24.01.2010 17:49 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den, jako již nekolik lidí předemnou prosím o zaslání seznamu chybových kódů ke kotli PROTHERM PANTHER 24. Můj mail je . Předem všem děkuji za pomoc.

Autor: Ján Orolín
Datum: 24.01.2010 18:18 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Napíšte mi presnú verziu a kotla a ja Vám to pošlem e-mailom, lebo Pantherov sa vyrábalo viacej verzií napr v.15, v.17, alebo v.18 za porozumenie ďakujem.

Autor: Sonic 321
Datum: 01.02.2010 19:01 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Prosím vás ak ma niekto servisné kódy na Proterm Tiger 24 KOZ 17. Poslať e-mailom na adresu . Vopred za ochotu ďakujem.

Autor: Edo Tilandy
Datum: 02.02.2010 09:10 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Tiež sa budem opakovať, ale potreboval by som servisne kody na Protherm Panther 24 KOO verzia 18. E-mail . Velmi pekne ďakujem.

Autor: Jiří Ivan
Datum: 25.07.2011 19:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 105617
reakce na ...
Zdravím mám Panther 12 KTO/KOO v.18
Nehohl by jste mi pomoct? Hrozně by mi pohohl servisní nanuál, nemáte ho náhodou??

Autor: Jiří Ivan
Datum: 25.07.2011 19:54 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 105617
reakce na ...
Zdravím mám Panther 12 KTO/KOO v.18
Nehohl by jste mi pomoct? Hrozně by mi pohohl servisní nanuál, nemáte ho náhodou??

Autor: Ivan Bíly
Datum: 16.01.2010 17:12 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pokud nekdo bude potrebovat seznam chybovych hlaseni na Proterm Panter,ozvete se mi na adresu ,ja vam je poslu.

Autor: Láďa Retovsky
Datum: 09.01.2010 20:19 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Měl jsem protherm panther 24 KOO se zásobníkem "pod"a už nikdy více tuto značku. Od začátku /spatně zapojen už z výroby!/jen samé závady, reklamace, vyměnění téměř všeho-neustále výpadky do poruch-obzvlášt když člověk přijede z hor a zima jako prase . . . je to šmejd a potvrdil mi to i servisák, že v našem městě jsou další dva kam jezdí a stejné problémy. Prostě žádná nahoda blbého kusu!

Autor: Ján Orolín
Datum: 10.01.2010 14:26 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
A čo máte namontované teraz???

Autor: Láďa Retovsky
Datum: 10.01.2010 17:35 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Kotel jsem prodal i s domem :-) a v novém už do plynu nejdu, ale kdybych šel, tak bych pořídil kondenzační De Dietrich.

Autor: Peter Vyšňák
Datum: 02.01.2010 18:46 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Mne sa stal úplne iný prípad, 3 krát po sebe vždy vo štvrtok do rána mi prestal ísť Panther 24 KTO, keď som prišiel ku kotlu, chybová hláška F75? .. v manuáli to nie je..., čo ma zaskočilo, že vlastne prestal ísť 3x za sebou vždy v perióde štvrtok do rána. Nevie niekto, čo je to za chybu?
Zatiaľ som to riešil vypnutím/zapnutím - kotol nabehol a zase išiel len do štvrtka noci - je mi to až humorné. V pondelok si idem podať PROTHERM - v reklamáciách som profík.

Autor: Ján Orolín
Datum: 22.11.2009 22:51 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Niekomu som to tu už posielal. Zatiaľ to čo Vás trápi a keď budem mať trochu viac času pošlem Vám aj zbytok, ak o to budete stáť.
F.72 - Neprebehol korektne test snímača VV na primárnom výmenníku a snímača na vratnom
potrubí VV. Test prebieha raz za 23 hodín, keď kotol nie je v činnosti. Na krátky čas je spustené
čerpadlo, riadiaca doska kotla porovnáva nárast hodnôt z oboch snímačov.

F.23 - Nedostatok vody v systéme, alebo nedostatočný prietok. Chybové hlásenie vzniklo
na základe vysokého rozdielu teplôt (viac než 35 °C) medzi NTC snímačom VV na primárnom
výmenníku a NTC snímačom VV na vratnom potrubí. Po odstránení príčiny je nutné
urobiť RESET kotla.

F.24 - Príliš rýchly nárast teploty VV. Skontrolujte polohu uzatváracích ventilov pod kotlom,
obehové čerpadlo a prípadne fi lter VV. Po odstránení príčiny je nutné urobiť RESET kotla.

F.25 - Spalinový termostat zaznamenal nežiaduci únik spalín mimo spalinové cesty. Overte
funkčnosť komína a skontrólujte, či sa v ňom nenachádza prekážka brániaca správnemu
ťahu komína.

Autor: Ondřej Tomíška
Datum: 23.11.2009 11:50 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pane Orolín moc děkuji za výpis chybových hlášení.
Ano jedná se o verzi 18. Chybu F.25 jsem konzultoval se servisním technikem a vzhledem k tomu že komín ke kotli je nový a udělaný kominíkem tak se mi nezdálo že by byl špatný odtah splodin. Tak jsme se shodli s technikem že to může být také tím že v místnosti je nedostatek kyslíku, jelikož mám nové plastové okna a bezpečnostní dvěře. Zkusil jsem tedy zvetšit přísun kyslíku a od té doby to zatím jede dobře tak si myslím že to bylo asi tím.
Co myslíte Vy? Je to možné?
Děkuji Ondřěj Tomíška

Autor: Ján Orolín
Datum: 02.01.2010 23:48 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Pane posielam Vám chybové hlásenie Vašej poruch
F.75 - Neprebehol korektne test snímača tlaku. Snímač nezaznamenal zakolísanie tlaku
vody o 50 mbar po spustení čerpadla. Test prebieha pred každým zapálením horáka.
Možné príčiny: zavzdušnený vykurovací systém, zanesené čerpadlo, nesprávna funkcia bypassu, poškodený tlakový snímač, poškodená kabeláž snímača tlaku, poškodené čerpadlo

Autor: Zdeněk Slavík
Datum: 15.11.2009 21:02 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den. Prosil bych také, jako většina tady o zaslání seznamu chybových hlášení. Máme kotel Protherm Panther 24KTO. Můj mail je . Děkuji

Autor: Ondřej Tomíška
Datum: 01.11.2009 21:23 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den. Prosím můžete mi také někdo poslat na email seznam chybových hlášení na kotel panther 12 KOO. Velice často mi to ukazuje chybz F.25 nevíte náhodou co je to za problém.¨
Děkuji Ondřej Tomíška

Autor: Jakub Ježek
Datum: 26.10.2009 15:52 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den mohl by ste mi také poslat chybová hlášení na kotel panther 24 KOV 18? Můj mail je děkuji.

Autor: Jan Hoření
Datum: 24.10.2009 19:32 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
dobry den muzete mi take poslat seznam chybovych hlasni, predem dekuji Horeni

Autor: Ján Orolín
Datum: 26.11.2009 14:22 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
dajte na seba e-mail

Autor: Ladislav Trojan
Datum: 24.01.2010 17:52 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den, pane Orolíne,
mohu Vás i já požádat o zaslání seznamu chybových hlášení? Mám kotel Panther 24 KTV / KOV v.18, vyskakuje chyba F.62, která v návodu není. Můj email . Díky moc a mějte se.

Autor: Jozko Mrkvicka
Datum: 19.10.2009 21:00 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
na smiech je,ze ked vam servisak,alebo niekto kto kotlom aspon trochu rozumie povie aby ste Protherm nekupovali tak pocuvate niekoho ako su KURENARI a pod.Aj vam poviem preco Prothermy ponukaju-pretoze okrem podielu z ceny dostane kazdy kto preda Protherm dostane stvrtrocne zo Skalice proviziu.Je mu prakticky jedno co preda-zaraba!Casto sa totiz stava ze nove nahradne diely na Protherm su zle.Som servisak.

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 12.11.2010 19:57 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
Opýtam sa vás inak. Prečo potom vy servisujete Protherm? Ja som tiež servisák. Minulý mesiac som spúšťal štyri viessmany v jednej bytovke dva som musel ihneť rozoberať lebo neboli OK. Chyby z výroby. A najlepšie je keď som minule spúšťal vitodens 200 na displeji po dvoch dňoch nabelho chyba C6. Nikde ju v servisnom manuále nenájdete. Po konzultácii z BA my oznámili, že ani o takej chybe nevedia budú konzultovať a že mám zákazníkovy povedať, že je to nový model a vývoj beží ďalej. Minulý týždeň 6 rokov starý buderus. Horáky prepálené a nový horák stojí 530,-€ Tak a teraz mi povedzte ktorý je vlastne najlepší kotol? Všetké značky kotlov sa kazia a keď si zoberieme podiel značky na trhu tak samozrejme rá ktorá sa najviac predáva tak má aj najviacej reklamácií.

Autor: Ján Orolín
Datum: 12.11.2010 23:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100358
reakce na ...
A kde je tá povestná nemecká precíznosť a kvalita??? a to ešte neporovnávam cenu medzi Prothermom a fy Viess..., alebo Buder..., Ja osobne si myslím, že čo sa má pokaziť, tak sa aj pokazí a nerobia to len už zmienené fy, ale problém je aj u tzv. polotovarov z ktorých sú tieto kotlíky poskladané a zato už nemôže jednotlivý výrobca, aspoň u Prothermu je to tak.

Autor: Marcel Krajkovič
Datum: 13.11.2010 09:08 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100078
reakce na ...
A ďalšia vec je cena jednnotilvých dielov. My servisáci vieme, že jednotlivé diely sú zhodné do viacerích značiek kotlov ale ceny sú už rozdielne. A Ďalej aj cena za prácu ktorú si účtuje jednotlivý servisák. Bol som tento týždeň pri 24 KTZ v.12 kde bol vymenený pred mesiacom zásobník na TUV. Ten servisák čo im ho menil zobral za to 330,-€ vraj len preto toľko leno ten zásobník nie je ˇuplne nový no funkčný. Ale nie je to pravda. Má prasknutý výmenník a po natlakovaní tlačí vodu do kúrenarského okruhu. A nový zásobník stojí 305,-€ koncová cena pre zákazníka podľa cenníka Protherm. Tak kto je teraz na vyne? Výrobca alebo servisák, že sa tak chrapúňsky zachoval? A nehovorím o súčastných nových kotloch všetkých značiek bez rozdielu kde je všetko sp´ájané na gumičku. Som zvedavá ako sa to bude chovať za desať rokov ak do vtedy vydržia.

Autor: Ján Orolín
Datum: 14.11.2010 00:30 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100358
reakce na ...
Do 24KTZv.12 dať také prachy, tak to je naozaj sila. A ako to ten pán servisák urobí so zárukou ???, len tak na 50%, alebo ako ??? Podnikať sa dnes dá všeliako a takýmto sa dnes asi najlepšie darí. Pokiaľ ten zásobník už bol niekoľko rokov používaný, tak by som ho asi daroval za symbolickú cenu, aby boli obe strany spokojné.

Autor: Tomáš Polák
Datum: 09.10.2009 22:45 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý večer..vím, že už jsem několikátý, ale vlastním kotel Protherm Panther a samozřejmě na mě vybafla také nějaká chyba..mohl bych též požádat o zaslání chybových kódů, předem děkuji.

Autor: maria behranova
Datum: 28.09.2009 20:07 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
DObry den, mohla by som tiez poprosit poslat na adresu () vsetky chybove hlasenia (mame Protherm Panther 24KOV), co znamenaju? Pridavam sa tomu, ze v navode, nie su dane vsetky chybove hlasenia a ked vas taketo chyb. hlasenie zaskoci v tej najneocakavanejsej chvili, tak to vie potesit a este viac, ked neviete, co to znamena a ako keby este nestacilo, je to v takom case, ked kazdy uz ma volno... Vopred dakujem

Autor: Ján Orolín
Datum: 29.08.2009 00:18 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Ak si najdem trochu času dám vám to dokopy a pošlem!

Autor: Richard Zabavnik
Datum: 14.10.2009 15:23 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
...prosim poslite aj mne na mail . Mam Panthera 24 KTV nejaku verziu 18 a chcel by som si to prilozit k dokumentacii kotla. dakujem

Autor: Ján Orolín
Datum: 05.01.2009 23:44 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dajte mi e-mailovú adresu a ja vám to pošlem!!!

Autor: Kamil Meitner
Datum: 09.01.2009 17:56 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý deň, pán Orolín. Môžem Vás aj ja poprosiť o zoznam chybových hlásení? Máme namontovaný týždeň nový kotol Protherm Panther 24 KOV a už dvakrát vyhodil chybové hlásenie F 72. Technik, čo spúšťal kotol, prvýkrát povedal, že treba dopustiť vodu, druhýkrát sa po resete kotol spustil sám, ale technik po telefóne povedal, že nevie naspamäť, čo to znamená a že teraz aj tak nemá čas. Ďakujem. Môj e-mail je kamil.meitner zavináč gmail.com

Autor: Miloš Božik
Datum: 19.01.2009 09:50 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Tiež mám problém s kotlom. Vyhadzuje mi chybu F33 a neviem čo to je za chybu. Poprosím vás o zaslanie aj mne chybove hlásenie. Vopred veľmi pekne ďakujem.

Autor: Ján Orolín
Datum: 20.01.2009 10:13 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Napíštš e-mail a skúsime to poriešiť!!!

Autor: Miloš Božik
Datum: 20.01.2009 13:12 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Máme namontované kotle PROTHERM PANTHER 24 KTO a potrebujem VŠETKY CHYBOVÉ HLÁSENIA.V návode nie su všetky chybové hlásenia. Mne sa tam zobrazilo chybové hlásenie F33a neviem čo to znamená.Prosím o súrne zaslanie na moju emailovu adresu.
Za skoré vybavenie vopred ďakujem.

Autor: Ján Orolín
Datum: 22.01.2009 14:40 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
F33 je porucha manostatu - pozrieť hadičku, ktorá vedie z manostatu na spaľovaciu komoru a skúste mi napísať ten
e-mail !!!

Autor: Michal Bolfa
Datum: 10.02.2009 17:03 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý deň mam kotol LEV 28KKO a mám chybové hlásenie 86 neviete mi niekto poradiť

Autor: Pavel Hochwalder
Datum: 03.09.2009 15:38 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den,mohl bych poprosit o zaslání chybových kódů pro kotel Panther Protherm 24 KOV v.17.Kotel již od začátku nainstalování vykazuje dosti často chybu F1,což jsem dle návodu řešil tlačítkem reset.Teď začíná kotel vykazovat i chybová hlášení,která nejsou v návodu a reset nepomáhá.Zvláštní je,že po vypnutí kotle a zapnutí zase někdy začně chodit a někdy až po delší době.Také často zlobí autom.zapalování,dlouho je slyšet jak cvaká el.zapalování než se kotel zapálí.
Ještě mám jeden dotaz,zda je možné někde sehnat servisní manuál,který je určen pro servisní techniky.Údajně se dá nějakou kombinací stisku tlačítek dostat do servisního nastavení kotle.Např. k odstavení funkce komfort,atd.Tato funkce je sice za určitých okolností výhodná,ale často se nám stává v topné sezóně,že kotel několikrát za noc sepne a po chvilce vypne,což v nočních hodinách značně ruší při spánku.Údajně to je tím,že kotel přihřívá TUV v zásobníku.Děkuji za odpověď na email:.Děkuji moc.

Autor: Ján Orolín
Datum: 26.11.2009 14:55 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
prepáčte, poslal som vám kódy z v.18 pošlem vám aj z v.17

Autor: janko fifik
Datum: 03.12.2009 08:48 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Prosim Vas o zaslanie kodov na kotol Tiger12KTZ na adresu Vopred dakujem

Autor: Ján Orolín
Datum: 03.12.2009 11:58 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Predpokladám,že chcete kódy na v.18!

Autor: Kveto Perončík
Datum: 19.10.2009 18:48 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Mám kotol PROTHERM PANTHER 12 KTO a potreboval by som VŠETKY CHYBOVÉ HLÁSENIA a tiež servisný manual k tomuto kotlu. Prosím Vás o zaslanie týchto dokumentov na moju emailovu adresu , ak k týmto dokumentom mate prístup.
Za skoré vybavenie vopred ďakujem.

Autor: Jana Futrosova
Datum: 25.11.2010 08:34 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 102653
reakce na ...
Prosím Vás mohli by ste mi preposlať ten zoznam na chybové hlásenie pre panther protherm 24 KTO, už som z neho zúfalá.
Ďakujem.

Autor: Petra Rysová
Datum: 13.08.2009 20:00 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Dobrý den,

bylo by možné, mi také zaslat emailem() seznam chybového hlášení ke kotli protherm panther KOO 18, pořád nám vyskakuje nějaká porucha a mi nevíme co to je.Děkuji

Autor: Eva Adameczová
Datum: 17.10.2009 00:25 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Prosim Vas poslali by ste aj mne na mail zoznam tych chyb? Odkedy mam nainstalovany tento kotol, co je viac ako rok, ustavicne mi ukazuje rozne chybove hlasenia a vypyna sa.. dokonca ani pani ktory mi ho instalovali a dalsi traja plynari nevedia co tomu je.. na smiech :-(((
email:

Autor: Boris Jablonka
Datum: 16.12.2009 20:24 odpovědět upozornit redakci

reakce na ...
Prosim ak niekto ma popis chybovych hlaseni pre Panther 24KTO v18 ... zaslat na DAKUJEM, DAKUJEM, DAKUJEM ..... uz mi dosli nervy...

Boris Jablonka

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.