Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Věrnostní program u 3E

Autor: potrefena husa
Datum: 17.07.2017 13:52
uživatel: 125623


Dobrý den, jestli je tu někdo klient u 3E s elektřinou, rád bych se zeptal na zkušenosti s výplatami věrnostních bonusů. Zdá se mi jako by je v tichosti rušili.

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Chronologický seznam příspěvků
Slávek Slávek18.06.2020 23:21
Jozef Homola18.06.2020 13:24
Slávek Slávek18.06.2020 13:02
Karel Mladý10.05.2018 09:45
potrefena husa09.05.2018 12:47
Petr Kysela09.05.2018 00:15
Jozef Homola08.05.2018 16:12
Petr Kysela08.05.2018 15:44
Petr Kysela08.05.2018 15:41
potrefena husa08.05.2018 12:53
Karel Mladý16.08.2017 11:27
petr kysela14.08.2017 21:27
Karel Mladý02.08.2017 09:59
Jozef Homola27.07.2017 13:22
Jozef Homola18.07.2017 09:44
Petr Babiš18.07.2017 08:02
Petr Babiš18.07.2017 07:59
Jozef Homola17.07.2017 16:00
potrefena husa17.07.2017 14:56
Petr Babiš17.07.2017 14:35

Příspěvky
Autor: potrefena husa
Datum: 08.05.2018 12:53 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125623
reakce na ...
Obdržel letos někdo ještě nějaký věrnostní bonus? Na faktuře je výslovně

Bonusový program 3E: EAN XXXXXXXXXXXXXXXXXX - 0,00
(proč?)
Pravděpodobně byl jejich slavný bonusový program definitivně odpískán.
Na to že to proběhlo bez jediného aviza přijde mi to jako dost neseriózní přístup k zákazníkovi.

Autor: Petr Kysela
Datum: 08.05.2018 15:41 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Dobrý den, nevím zda jste se probudil z nějaké letargie nebo po několikaletém bezvědomí, ale žádná firma 3E už několik let není, od okamžiku, kdy vyhrála první zcela poctivě zamýšlenou, ale totálně zpackanou aukci časopisu D-test, který se toto fiasko snaží opakovat rok co rok a dávno a dávno už i laik objevil jedinou metu a tou je obrat na provizi z daného množství přihlášek, je přeci jasné že pokud se necháte jakkoliv upsat ke společnosti Bohemia energy - nejhorší a absolutně nejneserioznější společnosti na trhu....troufl bych si říci, že je to vůbec nejhorší firma s celospolečenským dopadem v české republice, tak nemůžete psát tklivé poznámky a stěžovat si na nějaký bonus. Seberte odvahu najít si dodavatele služeb a energie pro sebe na míru a zjistíte že celé pozlátko slev a bonusů funguje jen pokud do něho někdo sype peníze. A pokud chcete slevu dvě koruny z deseti, nejprve tam musíte těch deset dát. Na tom stojí celý princip slevového programu ve všech oborech.

Autor: Karel Mladý
Datum: 02.08.2017 09:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125714
reakce na ...
Dobrý den, jsem u 3E od roku 2012 a také si pamatuji, že mi tenkrát nabízeli tento bonus. Odebírám od nich plyn. Můžete mi, prosím, někdo sdělit, jestli máte ve svých dokumentech (např. smlouvě) nějaké ujednání, které dokládá nárok na výplatu věrnostního bonusu? Ve své smlouvě nic takového nevidím, ale pamatuji si, že mi tenkrát tento bonus slibovali a pokud se jim připomenu, předpokládám, že budou chtít nějaký důkaz. Děkuji a přeji hezký den.

Autor: petr kysela
Datum: 14.08.2017 21:27 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 117450
reakce na ...
Pane Mladý, firma 3E už neexistuje....updejtujte si databázi :-) přeji fajn večer.

Autor: Karel Mladý
Datum: 16.08.2017 11:27 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125714
reakce na ...
Zde jsem se odpovědi bohužel nedočkal, tak jenom doplním, že jsem nakonec reklamoval výplatu bonusu a dnes mi byl zpětně přiznán. Přeji hezký den.

Autor: Petr Kysela
Datum: 08.05.2018 15:44 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
Gratuluji, máte dodavatele u kterého když poprosíte, tak dostanete bonus....Příští rok budete muset škemrat a nakonec se plazit před sídlem v kostýmu černocha.....Ale to jak jste se přiběhl pochlubit že Vám byla almužna po dostatečném pohádání vyplacena, to je humorné. Ostatně darmo mluvit, kdyby jste byl zákazníkem 3E životě Vás takto nikdo neztrapnil u BEE jste spokojeným prosebníčkem a ještě se s tím chlubíte. No každopádně lk se nažral a koza mohla odpajdat domů řešit složenky.

Autor: Jozef Homola
Datum: 08.05.2018 16:12 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Letos jsem dostal bonus od 3-e bez škemrání.

Autor: Petr Kysela
Datum: 09.05.2018 00:15 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 127507
reakce na ...
tak to vám věřím zcela bez jakýchkoliv pochybností. Letos už je celý projekt tak nezajímavý, že bonus skoro nutnost :-)

Autor: potrefena husa
Datum: 09.05.2018 12:47 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125623
reakce na ...
To je lež, dnes mi mailem potvrdili že bonusový program byl pro všechny zákazníky ukončen. Takže pápá, eDomácnost míří spíš na domácnosti s velkým odběrem a staré tarify končí rovněž. Stručně zhodnoceno přeměna 3E po vstupu BE na neatraktivního dodavatele s průměrnými cenami byla dokonána.

Autor: Karel Mladý
Datum: 10.05.2018 09:45 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125714
reakce na ...
Mně byl také letos připsán bonus na faktuře automaticky.

Autor: Slávek Slávek
Datum: 18.06.2020 13:02 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 118839
reakce na ...
Dobrý den, pane Homola. Chci se zeptat zda Vám tento rok byl připsán bonus? Loni byl připsán bez problému a bez nějakého požadavku, ale letos nic a navíc na infolince mi ženská tvrdí, že se bonus nevyplácí od roku 2016. Tak ty tři roky byl asi připsán bezdůvodně. Musím dohledat staré smlouvy a uvažuji se obrátit na ERÚ co oni na to? Úplně stejný bordel jako u skylinku a ta jejich reklama navždy zdarma.

Autor: Jozef Homola
Datum: 18.06.2020 13:24 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Zkontroloval jsem fakturu a žáden bonus tam není.

EDIT
Volal jsem na info linku, proč nebyl bonus za rok 2019 a 2020 a bylo mne sděleno, že to bylo zrušeno od roku 2016. Na námítku, že v roce 2018 mne byl přiznán, zněla odpověď, že to bylo jen pro některé zákazníky. "Takže všichni jsme si rovni a někteří rovnější".

Autor: Slávek Slávek
Datum: 18.06.2020 23:21 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 118839
reakce na ...
Děkuji za odpověď. Asi tu fakturu ještě vyzkouším reklamovat, protože po zkušenostech u jiných infolinek, kdy lhaní jim nijak nevadí tak uvidíme jak to dopadne.
Doufám, že dohledám všechny podklady a pošlu to na ERÚ. Nikde tenkrát netvrdili, že je to časově omezené. A to, že to byla nějaká podle jejich názoru promo akce mi mže být jedno.
Mám takový pocit, že kdo se ozve a reklamuje tak mu ten bonus raději vyplatí.

Autor: Petr Babiš
Datum: 17.07.2017 14:35 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100004
reakce na ...
ano zrušili je, ale pokud jste zákazníkem od té doby co ještě existovaly, tak si zkuste o výplatu bonusu požádat, udělal jsem to takhle před dvěma nebo třemi roky a vyplatili mi peníze zpětně

Autor: potrefena husa
Datum: 17.07.2017 14:56 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 125623
reakce na ...
Ano bonusy automaticky připisují nepravidelně. Po urgenci nárok sice vždy uznají a dodatečně vydají opravnou fakturu nicméně těch "opomenutí" se mi zdá příliš, proto jsem chtěl znát zkušenosti ostatních zda je toto u nich běžnou praxí. Mimoto letos oproti loňsku neposlali bonus v plné výši (po 6 letech u nich již jsem na nejvyšší sazbě). Zdá se mi, že zkouší různé finty jak ty bonusy neplatit nebo alespoň osekat i u starých zákazníků. Má smysl důsledně trvat na vyplácení těch bonusů? Nerad bych se dočkal nějakých naschválů protože jinak jsem se vším u nich spokojen.

Autor: Jozef Homola
Datum: 17.07.2017 16:00 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Jsem odběratelem plynu od 3E ale o nějakých bonusech nevím, protože jsem se o to nezajímal. O jakou asi se jedná přibližně částku?

Autor: Petr Babiš
Datum: 18.07.2017 07:59 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100004
reakce na ...
při vytápění plynem
1. rok 100 Kč
2. rok 200 Kč
3. rok 300 Kč
4. rok 400 Kč
5. a další rok 450 Kč

zdroj (z roku 2014): https://yesit.cz/3-e.pdf

Autor: Petr Babiš
Datum: 18.07.2017 08:02 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100004
reakce na ...
ano myslím si že "opomenutí" výplaty bonusu je celkem běžné, ale nemyslím si že požádáním o bonus byste si udělal nějaký škraloup

Autor: Jozef Homola
Datum: 18.07.2017 09:44 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Děkuji za odpověď. Myslel jsem, že to bude více a tudíž moc netratím vzhledem ke spotřebě.

Autor: Jozef Homola
Datum: 27.07.2017 13:22 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 100172
reakce na ...
Děkuji mnohokrát za upozornění a vyplatilo se ozvat.
Dnes mne byl zaslán doklad o uznání reklamace jako oprávněné a přiznnaný bonus 600 Kč za období 4/2014 až 4/2017.
"Za něco by to chtělo pro firmu pochvalu a za něco ne.
Každý si může udělat úsudek sám.

odpovědět na původní příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.



 
 
Reklama