Harmonogram po hrubé stavbě

Reklama
Karel Šedivý @karel.sedivy278 před 5 roky23.06.2019 16:34:00
Harmonogram po hrubé stavbě

Ahoj,

Mám prosbičku, potřeboval bych poradit/zkonzultovat jak nastavit harmonogram dalších prací po hrubé stavbě. Aktuálně je hotová hrubá stavba tzn. deska, všechny příčky + střecha na které je krytina.

Chtěl bych postup dalších prací dát dohromady tak, aby na sebe nějak logicky navazovali a já tak pak v půlce nepřišel na to, že musím něco někde rozkopat atd. Jsem laik, proto budu moc rád, jestli mi někdo zkušenější poradí, jestli je to takhle OK popř. budu rád za každou radu, jak postupovat jinak :-)
Jinak se jedná o jednopodlažní bungalov bez pochozí půdy.

Níže zasílám, jaká je moje představa.
Díky

1. - Okna včetně vchodových dveří
2. - Rozvody elektřiny: jistič v baráku, el. zásuvky, síťové zásuvky, osvětlení, příprava pro markýzu, příprava pro venkovní žaluzie, příprava pro vjezdová vrata, příprava pro el. topné folie - vytápění
3. - Rozvody instalatérské: natažení odpadů a vody po celém domě + napojení na vodovod a kanalizaci
4. - Krb
5. - Instalace jímky na dešťovou vodu + napojení
6. - Podlahy včetně vytápění: sádrovláknité desky + elektrické topné folie, v obytné zóně plovoucí podlaha, v technické místnosti, zádveří, koupelně a WC dlažba
7. - Vnitřní omítky
8. - Vnější omítky
9. - Izolace půdy
10. - Sádrokartonové stropy
11. - Instalace venkovních žaluzií + markýzy
12. - Venkovní zastřešené stání na auto
13. - Terasa
14. - Plot + instalace vjezdových vrat
15. - Venkovní terénní úpravy
16. - Instalace kuchyně + sprchového koutu + vany + umyvadel + WC

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

1 odpověď

Zobrazit všechny reakce
Reklama
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora