Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Stavba bazénu

Autor: David Ječmenka
Datum: 25.01.2020 14:26
uživatel: 131761

Pěkný den,
pořídíme si na zahradu plastový bazén velikosti 6x3x1,5 metru. Než bych neskutečně přeplatil stavební firmě, hledám někoho v okolí, kdo s tím má zkušenosti a pomohl by mi se základovou deskou a poté s obetonováním bazénu. Bagr zajistíme, stejně tak elektrikáře a poté někoho na povrchové úpravy.
Když jsem poptával firmy "na klíč", tak je to šílená darda a přitom podle všeho nejde o nic náročného. Nicméně já jsem laik a potřebuji někoho, kdo tomu rozumí a bude rád, že si vydělá nějaké peníze + dobrý pocit, že pomohl. 😊
Brandýs nad Labem - Stará Boleslav a okolí.
Zkouším tady, snad ne zbytečně. Díky předem. 😊 David

odpovědět na příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Datum: 13.04.2020 08:51 odpovědět upozornit redakci
uživatel: 126515
reakce na ...
Fotogalerie:
obrázek č. 1 obrázek č. 2 obrázek č. 3
Podíval bych se na vedlejší stejné théma, není tam dost rad, porad?

Mimoto bych připomněl, že v bazénu 1,5 m hlubokém (a jakkoliv široký dlouhý) jsou tlaky na stěnu a dno stejné jako u nádrže na dešťovou vodu stejné hloubky i když je jen 1x1m. Možná, že vidíte mnoho takových nádrží jednoduše vyzděných, drží vodu po generace.

Rozdíl v investici betonového bunkru a bazénu vyzděného vhodnými tvárnicemi - případně zesílené proloženým ocelovým drátem a při vyzdívání průběžně dosypané a kompaktované k terénu - je enormní.

A navíc se svépomocně dá pokládat cihla k cihle (tvárnice k tvárnici), při dnešní nabídce materiálů je to hračka.

Dno se dá položit betonem 10 - 12 cm přivezeným mobilní míchačkou, na připravenou ocelovou síť - podloženou s odstupem k terénu.