Chci provést recenzi firmy "Dílynakotle". Objednal jsem u této firmy elektronickou řídicí jednotku k zapalování (zapalovací jednotka) pro svůj kotel Dakon BEA 24. Po zaplacení kusu předem jsem po čtyřech dnech dostal kus, který neměl s mým kusem nic společného (a dokonce to byl díl jiného kotle). Okamžitě jsem podal příslušnou stížnost prostřednictvím e-mailu. Nepřišla žádná omluva, jen obviňování „brigádníků“ (kdo ví, kdo je najal a kdo za ně má být zodpovědný). Zástupce firmy slíbil, že mi další den pošlou správnou díl přes kurýra. Kus skutečně došel o pět dní později. Jednalo se o elektr. jednotku se stejným názvem (SIT 577 DBC), ale opět od jiného kotle – poznám to dle počtu pinů. Znovu jsem tedy upozornil na problém prostřednictvím e-mailu. Odpověděli mi, že problém je můj, protože kromě označení musí být zkontrolován kód kusu, napsaný malým písmem a sedmi číslicemi. Zeptal jsem se, jak to lze napravit, načež mi odpověděli, že musím poslat kus zpět na své náklady a objednat (a zaplatit okamžitě podruhé) další kus s odlišným názvem SIT 579 DBC, než má původní elektr. jednotka kotle. Na základě této reakce a vzhledem k obtížím, které už jsem měl, jsem jim sdělil, že kus pošlu zpět. Na nabídku, abych koupil a zaplatil další jednotku, jsem nereagoval a neobjednával. Náhrada mi na účet nepřišla. Opět jsem podal stížnost dvakrát, zde je odpověď:
Dobrý den, v pátek Vám platbu odešleme. Ze zákona máme 10 dní na vrácení platby při odstoupení od smlouvy.
Náhrada mi nepřišla dříve než po dvanácti dech od data převzetí zásilky (informace o doručení vrácené zásilky mi přišla prostřednictvím SMS komunikace od České pošty).
Navíc jsem dostal zpět o 85 Kč méně. Opět jsem podal stížnost, zde je odpověď:
Jelikož byl díl nakoupen na IČ, a následně Vámi vrácen, nejsme povinni Vám vracet přepravné. Přeji hezký den.
Myslím si, že není co dodat. V sekci „Zboží“ na Seznamu se nachází více pravděpodobně falešně pozitivních zpětných vazeb ve prospěch této firmy, protože když jsem chtěl napsat komentář, nešlo to. Zabraňte tomu, aby to, co se mi stalo, stalo ostatním. Tento text, prosím, co nejvíce rozšiřujte. Děkuji.
Dovoluji si reagovat na stížnost pana Parisiho. Tento pán si u nás objednal náhradní díl 7.6.2021 v 16:03 přes náš…
před 2 roky
Presne je to tak, verim i ze v dilechnakotle neudelali chybu.. proste co si clovek objedna to dostane Na druhou…
před 3 roky
Souhlasím s Ondřejem. Na druhou stranu si myslím,že co si objednáte v e shopu to dostanete. Laik mnohdy netuší,že v…
před 3 roky
11 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení