Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Diskuse ke článku: Zvýšení ochrany spotřebitelů je stále potřeba

Autor článku: Ing. Jan Schindler, redakce
Plné znění článku: Zvýšení ochrany spotřebitelů je stále potřeba
Anotace článku: Ministerstvo průmyslu a obchodu se zapojením Svazu průmyslu a dopravy, Hospodářské komory a Svazu obchodu a cestovního ruchu nedávno připravilo návrhy tří nových paragrafů, které zařadilo do připravované novely zákona o ochraně spotřebitele. Cílem těchto legislativních změn je posílit práva zákazníků, zamezit nekalým obchodním praktikám a zajistit korektní fungování podnikatelů na trhu s elektřinou a zemním plynem.

přidat ke článku nový příspěvek

Příspěvky v této diskusi vyjadřují názory čtenářů. Redakce portálu TZB-info nemůže ovlivnit jejich obsah, ale vyhrazuje si právo je odstraňovat.
Příspěvky
Předmět: Ochrana spotřebitelů
Autor: Luboš Soukup
Datum: 19.06.2019 14:28 odpovědět upozornit redakci

uživatel: 130442
reakce na ...
Takovými to opatřeními si myslím, že se nemůže nic pokazit. Člověk si naopak řekne, proč to nebylo zajištěný už dávno a možná by se některým nepříjemnostem předešlo. Osobě se mi asi nejvíc zamlouvá odstavec, kdy smlouvu bude možné podepsat pouze na dobu trvání tří let. To mě přijde jako adekvátní doba nicméně samozřejmě smlouvě na neurčito se to jen tak nevyrovná. Mám to tak u xEnergie, tak vím o čem mluvím, dokud bude dobrá cena zůstávám a kdyby, tak využiju právě smlouvy a možnosti okamžitého odchodu bez čekání.

přidat ke článku nový příspěvek

Přihlášení/odhlášení odběru příspěvků e-mailem:
váš e-mail:
Toto je nemoderovaná diskuse čtenářů portálu TZB-info. Redakce nenese zodpovědnost za obsah příspěvků a vyhrazuje si právo příspěvky odstraňovat.