Dobrý den, mohli byste mi poradit, jak vyřešit následující problém?
1) Do portálu OTE se umím přihlásit. Osobní data (jméno, adresa, č.ú. atd.) se mi povedlo zkontrolovat. Vše je v pořádku.
2) Nemohu ale nikde najít údaje o výrobně a způsobu podpory. Po odklikání 'Nárok na podporu' >> 'Hledat' se mi na obrazovce zobrazí, že k požadovanému zadání systém nenašel žádná data (volný přepis chybové hlášky).
3) Vypadá to na nesprávnou migraci dat od distribuční společnosti. Podle PRE byla všechna data odeslána OTE včas. Z OTE se mi podařilo kontaktovat pouze pana Šťastného, předsedu představenstva, který mi odepsal, že jsou přetížení. Na žádnou z reklamací z portálu OTE ani na email jsem doposud nedostal odpověď. Na telefon technické podpory se nelze dovolat (telefon jsem nechal vyzvánět několikrát cca 20, 30 minut).
4) Zatím jsem v klidu, protože provozuji výrobnu do 10 kWp, takže na zadání údajů o výrobě za 1.Q mám ještě zhruba 2 měsíce.
V nejhorším případě počítám s tím, že bych poslal výkazy doporučenou poštou nebo přes datovou schránku. Myslíte, že by to fungovalo?
Předem děkuji za vaše příspěvky.
0 odpovědí
Nevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení