výrobna a nárok na podporuDobrý den, mohli byste mi poradit, jak vyřešit následující problém?
1) Do portálu OTE se umím přihlásit. Osobní data (jméno, adresa, č.ú. atd.) se mi povedlo zkontrolovat. Vše je v pořádku.
2) Nemohu ale nikde najít údaje o výrobně a způsobu podpory. Po odklikání 'Nárok na podporu' >> 'Hledat' se mi na obrazovce zobrazí, že k požadovanému zadání systém nenašel žádná data (volný přepis chybové hlášky).
3) Vypadá to na nesprávnou migraci dat od distribuční společnosti. Podle PRE byla všechna data odeslána OTE včas. Z OTE se mi podařilo kontaktovat pouze pana Šťastného, předsedu představenstva, který mi odepsal, že jsou přetížení. Na žádnou z reklamací z portálu OTE ani na email jsem doposud nedostal odpověď. Na telefon technické podpory se nelze dovolat (telefon jsem nechal vyzvánět několikrát cca 20, 30 minut).
4) Zatím jsem v klidu, protože provozuji výrobnu do 10 kWp, takže na zadání údajů o výrobě za 1.Q mám ještě zhruba 2 měsíce.
V nejhorším případě počítám s tím, že bych poslal výkazy doporučenou poštou nebo přes datovou schránku. Myslíte, že by to fungovalo?
Předem děkuji za vaše příspěvky.