Zdravím,
chtěl bych místní znalce požádat o radu: Koupili jsme okna Internorm na základě doporučení z různých stran o tom, jak je firma kvalitní a bezproblémová.
Pár týdnů po instalaci nám prasklo sklo na velkém fixu (3m x 2m). Firma Internorm záruku zamítla, protože se prý jedná o termickou prasklinu. Okno je orientované na jih a bylo zevnitř zakryté maskovací (částečně průhlednou) fólií.
Firma Internorm nám samozřejmě nedala žádný návod nebo upozornění, abychom okno nezakrývali, ono to ani není možné, jak by pak člověk udělal omítky, že?
Obchodní zástupce říká, že jim tak 4 okna do roka prasknou, že to je normální. Přijde mi, že se firma vymlouvá a jsem dost zklamaný z proklamované kvality oken. Jakože to pokaždé praskne, když třeba zatáhnu záclony?
Nejvíc jsem frustrovaný z toho, že nám nic neřekli a prostě nám jenom oznámili, že to nelze reklamovat. Samozřejmě před koupí to byla samá proklamace ve stylu s námi budete spokojení, všechno vyřešíme, záruky apod. Realita je samozřejmě přesně opačná, jakmile je problém, tak od toho dávají ruce pryč.
Půjdu se teď poradit s právníkem, ale ocenil bych nějaké dobré rady, co dál.
Díky.
Dist.rámeček: ISO, Pokovení: solarXPlus, Nadmořská výška do 900 m, Systém: KF500 Internorm plastfenster, osazení…
před 4 roky
dobrý deň, aká ja prosím skladba okna, môžete napísať?
před 4 roky
Díky za připomínku. Výsledek sporu byl nakonec docela dobrý: Po poměrně živé výměně názorů to nakonec dopadlo k mé…
před 4 roky
10 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení