Dobrý den,
odebírám plyn od společnosti Halimedes dle Ceníku Standard. V kalkulátoru je u této společnosti nově také ceník Listopad 2018, s platností od 11.10.2018. Tento ceník jsem ale nenašel na jejich webu plynule.cz, nemám ho ani ve svém zákaznickém portále na tomto webu a ani společnost Halimedes mě nijak neinformovala o tom, že by od listopadu zdražovala plyn. Přitom ve Vašem kalkulátoru je v Ceníku Listopad 2018 cena za komoditu i paušál za odběrné místo mnohem vyšší, než v Ceníku Standart.
Protože po tomto ceníku pátrám, vznesl jsem emailem na společnost Halimedes dotaz, zda-li takový ceník existuje, pokud ano, jestli bude zveřejněn a ptám se jich, jestli se Ceník Listopad 2018, tedy zdražení komoditní složky ceny plynu, týká také mě.
Můj dotaz ale zůstává již třetí den bez odpovědi.
Poraďte, jak se mám dále zachovat. Jsem vlastně v situaci, že si nemohu být jistý, za jakou cenu kupuji od dodavatele plyn. V případě, že mi dodavatel zvýšil cenu, a byl bych si tím jist, mám dle zákona možnost odstoupit od smlouvy. Ale já to nevím, nejsem si jistý.
Abych potom v září 2019, při vyúčtování nebyl nemile překvapen.
Halimedes zatím nekomunikuje. Co dělat?
Uctivě děkuji za odpověď. Luboš Jiskra.
Dobrý den, ceníky z přívlastky měsíce nejsou určeny pro Vás, ale pouze pro nové zákazníky. Vám zůstává ceník…
před 5 roky
Dobrý den pane Mančíku, děkuji Vám za zpětnou vazbu. Nicméně je politováníhodné, že některé společnosti…
před 5 roky
Hezký den, pane Havlíček, děkuji za Váš komentář. V mém případě jsem měl smlouvu na dobu určitou do konce minulého…
před 5 roky
16 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení