Zpackaná revize a já to mám platit?

Rubriky:

Reklama
PN Pan Neznamy @pan.neznamy před 9 dny25.04.2024 12:31:14
Zpackaná revize a já to mám platit?

Dobrý den,
nechal jsem si u nejmenované firmy udělat revizi kotle Ariston na konci ledna s tím, že jsem tam měl jeden minoritní problém, že když jsem měl vyhřívání podlahy, tak občas nenaskočil plamen, protože neměl dostatek vzduchu.
Technik přišel, udělal revizi, vyčistil kotel a ten můj minoritní problém nevyřešil.
V ten samý den jsme si všimli, že z horké vody najednou byla vlažná a víc než vlažnou vodu kotel nezvládl.
Volám tedy do té firmy, že je tam něco špatně a že to potřebuji řešit.
Po několika týdnech přišel ten samý technik a řekl, že by to mohla být teplotní čidla, která vyměnil a která se prý náhodně musela rozbít ve stejnou dobu, jak on dělal revizi. Poté znovu zkoušel teplotu a říkal, že podle vzorců ten kotel víc než vlažnou vodu nezvládne, byť jsem mu jasně říkal, že předtím tekla horká voda, tak že je to prý můj subjektivní pocit, ale že teda bude řešit, jestli by to ještě něčím mohlo být.
Po týdnu volám teda co s tím a že bych potřeboval zkušenějšího technika, protože ten problém je reálný a nemůžeme fungovat bez teplé vody.
Po dalších několika týdnech dorazil technik, který řešil i s výrobcem, co by to mohlo být. Nakonec přišel na to, že odběr plynu na maximum je zhruba poloviční, než by kotel měl mít. Prý tedy problém je v tom, že tento kotel je špatný a když se čistí, tak ten bordel může napadat do míst, kam se nedostanou a že teda je to chyba kotle. Tak že se musí vyčistit ten výměník kyselinou. Z toho jsem tedy já osobně pochopil, že ten revizák zmatlal čištění kotle a místo toho se musí čistit kyselinou - měl jsem tam předtím několik revizí a nic takového s kotlem se ještě nestalo.
Několik týdnů na to se tedy kotel vyčistil kyselinou a zdálo se, že problém byl vyřešen. Bohužel kotel začal vydávat zvuky výbuchů - bylo to dost nepříjemné a člověk se lekl i když byl až ve vedlejší místnosti. Kotel jsme odstavili a začal jsem to řešit. Že teda bude špatný hořák a musí se objednat. No nakonec to trvalo jen týden a ozvali se mi, že mohou dorazit. Předevčírem tedy byl vyměněn hořák, který byl zjevně propálený, ale zase mi nebere hlava, že ten problém nastal zase po servisním zásahu od toho technika.
No a teď jsem dostal fakturu na zhruba 13 000 Kč. S tím, že jsou tam zaneseny i ty práce za teplotní čidla, ve kterých očividně ten problém nebyl a vlastně všechny práce od revize.
Já bych se chtěl zeptat, jak to vidíte vy? Za mě je to vše důsledek neodborného zásahu revizáka a nevidím důvod, proč bych to měl platit.
Nehledě na to, že mi kvůli nim několik měsíců kotel víceméně nefungoval.
Díky za odpovědi.

Vkládání nových příspěvků je dostupné pouze pro přihlášené uživatele

Nejlépe hodnocené

Nejnovější příspěvky

32 odpovědí

Zobrazit všechny reakce
Reklama

Přihlášení

nebo se přihlaste emailem


Nemáte účet?

Vypadá to, že nejste přihlášen

Registrací a přihlášením získáte mnoho výhod. Neunikne vám žádný nový příspěvek u oblíbených témat, můžete se ptát i odpovídat.

Technická podpora

Máte potíže s přihlášením, vkládáním příspěvků, nebo se správou vašeho profilu? Napište nám! Uvítáme také připomínky, podněty a nápady k vylepšení diskuzního fóra. Děkujeme.