Dobré odpoledne,
prosím o radu jaký má být přesný postup. 24.5. mi končí smlouva na dobu určitou u Innogy, a to s výpovědní lhůtou 40 dní. Změnu dodavatele jsem řešil už zkraje dubna, ale z důvodu liknavosti na straně nového dodavatele se 40-denní lhůta nestihla. Pouze mě informovali, že můžu vypovědět i z důvodu zvýšení ceny, pak by 40-denní lhůta neplatila. Od Innogy jsem ale dosud nedostal žádný návrh nové smlouvy. Dnes jsem se tedy informoval na infolince, slečna mi e-mailem zaslala ceníky (nikoliv smlouvy) dvou produktů, jak toho, na který by se smlouva prodloužila automaticky, tak toho, který mi může nabídnout jako výhodnější. Oba ale představují zdražení oproti stávající smlouvě. Jaký je nyní tedy správný postup? Mám tento e-mail již považovat za oznámení o zvýšení ceny? Nebo mám počkat, až nová smlouva fakticky naběhne a pak ji vypovědět?
Když jsem dříve komunikoval s plánovaným novým dodavatelem (Bohemia energy), nezdálo se, že by byli ochotni to řešit za mě...
Děkuji předem za radu!
3 odpovědi
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení