Dobrý den,
pročetl jsem zde na fóru mnoho vláken týkajících se změny dodavatele energií, ale nenašel jsem informace o retenčních odděleních a jak s nimi navázat kontakt. Rád bych proto zahájil diskuzi na toto téma. Často se stává, že dodavatelé reagují až v momentě, kdy máte podepsanou smlouvu s konkurencí. Zajímalo by mě, zda je možné dosáhnout na retenční oddělení i přímo. V našem případě máme tři odběrná místa a kontaktovat výpovědní linku E.ONu se zdá být skoro nemožné. Na druhou stranu Innogy nabízí věrnostní programy i na standardní lince bez zbytečných komplikací. Rád bych se dozvěděl o vašich zkušenostech s retenčními odděleními a jak jste se s nimi spojili. Všichni víme, že právě retenční jsou tím místem, kde lze vyjednat lepší ceny.
6 odpovědí
Zobrazit všechny reakceNevhodný příspěvek
Pokud chcete upozornit redakci na diskusní příspěvek, který svým obsahem porušuje pravidla diskusí na portálu TZB-info, klikněte na tlačítko Odeslat. V diskusích jsou nepřípustné zejména příspěvky vulgární, urážlivé a nesouvisející s tématem dané diskuse.
Vyberte způsob sdílení